Tog en svängom med mamma.

Det blev en liten shopping sen vandrade jag hem till mamma. Gick upp ganska tidigt. Vi körde en enkel med god kyckling med potatissallad och lite ostar.

Det är gott med grillkyckling. Jag dukade av och diskade sen kollade vi frågeprogrammen och fikade.

Let’s Dance!

Erik & Sigrid
Oscar & Maria
Anna och Tobias
Håkan och Jeanette
Marko & Cecilia
Anette & Tobias
Maria & Kristjan
Tyckte inte Maria var med i dansen glömde koreografin.
Robban & Oksana
Sofia & Tobias

Både Robban och Sofia gjorde bättre ifrån sig idag.

Jennifer & Calle åkte ut.
Tycker alla gjorde det riktigt bra.

Fick åka hem. När jag kom hem la jag in om färdtjänstresa åt mamma och mig i morgon. Så i morgon bär det av i taxi minsann. Ler

Kommentera

