Middag hos mammaskusin & Sommarlov :(

Jag var igång ganska skapligt. Tvättade håret och letade fram lite kläder. Jag måste hitta något nytt att ha på mig. Annars får jag gå naken snart.

Kilade upp till mamma och på väg dit hann hon ringa men var inte i luren. Jag var så nära så jag ringde inte opp. 15:20 och bilen hade redan kommit?? 15:30 hade jag beställt. Men han fick ju vänta. När vi hoppade in sa han att vi skulle hämta upp en till. Den personen skulle hämtas 15:30 ok hur ska killen kunna vara på två ställen samtidigt?
Han var trevlig och körde bra. Det är inte alltid så. Även damen vi hämtade upp var riktigt trevlig. Vi babblade på i baksätet. Ler

Vi var lite tidiga men gick sakta i solen innan vi gick upp till mammaskusin. Vi hann inte få av oss innan syrran dök upp också.

Först fick vi ett rosévin och lite ostbågar. Sen var det dags för middag.

En liten förrätt en god romröra på rostatbröd med räkor. Jag fick vitt vin men resten drack rött.
Till middag fick vi fläskfilé med råstekt potatis två olika beasåser den ena var det chili i så den hoppade jag tog vanlig. Samt en sallad. Det var urgottigt.

Efterrätt en liten bägare tiramisu ummm älskar det.

Vi åt drack snackade och skrattade så vi fick ont i magen. Efter ett tag fikade vi med en bit glass till. Sen spelade vi spel och skrattade så vi höll på svimma.

Ganska sent ringde vi Lasse som hämtade upp tre förfriskade damer. Släppte syrran först sen mamma. Så vidare hem. Det kom lite snö men sen slutade det.

Sommarlov var det ja. Jo det var ju sista chansen att ta sig vidare i SM- Slutspelet och det gjorde vi då alltså inte.

Färjestad – Luleå 1 – 2 OT (0-0, 1-0, 0-1, 0-1)
Skott: 45 – 32
Utvisningsminuter: 14 – 18
Tekningar: 40 – 34
Tacklingar: 14 – 8

Vi förlorar med 1-4 i matcher.
Då är det SAIK- Luleå i final och jag hoppas innerligt att ingen vinner. Om jag är en dålig förlorare just nu? Det kan ni skriva upp med STORA JÄVLA BOKSTÄVER ATT JAG ÄR.
Over and out…nu har den feta kärringjäveln har ylat. Nu ska jag försöka ta in detta, bryta ihop och komma igen. Det är så svart nu att jag nästan har svårt att andas.

Kommentera

