Mörkret och då strålar solen.

Usch vaknade ledsen. Snart kommer nästa deppiga period när laget ska ruskas om. Nya ska in gamla ska bort. Jag är för blödig helt enkelt. Vill ha kvar alla killarna. Men det går ju inte. Å när jag är som en trasa då skiner solen och larvar sig. Släck ljuset tack. Det ska vara deppmörkt idag.

Jag tog ett långt bad och njöt av det. Plums och plask.

Bad Stefan handla potatis och en burk ärtor och morötter. Så drog jag igång en kotlettrad i ugnen med allt till. Det var inte dumt alls.
Nathalie skulle till sin kompis men så lyckades jag övertala henne till att kolla på sista delen av The Following som gått. Så nu är vi i fas nästa kommer på tisdag. Efter det kollade vi på lite spökprogram Nathalie älskar dem och vissa kan jag också tycka är ok.

Glömde köpa bröd så jag får bara yoghurt i morgon. Om jag inte får lust att fixa scones. Men det får jag nog inte på morgonen.

Kommentera

