Ny vecka ingen hockey…

Var upp först vid 06:00 väckte Nathalie sen 06:30 väckte Stefan. Jag är en levande väckarklocka. Fast Stefan var redan på väg upp. La mig på spikmattan för att få väck värken i ryggen. Somnade som en stock på den.
Gick upp och hade ju inget bröd och var inte sugen på yoghurt. Såg att Lasse inte tagit med sin matlåda. Så det fick bli den till morgonmål. Lite väl bastant men det fick bli så i dag.

Lyckliga fisen messade att hon fått tillbaka sin dator som pajade. Senare kom ännu ett att hon drog och tränade. Duktig kicka.

Är så himla skönt att se en glad och uppåt son. Ler Det här jobbet var så behövligt för honom. Är gladaste mamman ever. Nu tar vi små steg först är det ju prövotid till juni. Men bara detta har ju fått honom att må strålande.

Nathalie hennes kompis och jag gick och handlade. Bröd finns nu. Men inte min sort. Den får jag handla på Maxi. Körde lite pigga upp Eva mat i dag så det blev tacos en Måndag. Gick alldeles utmärkt det också.

Det svider fortfarande och än svävar mörka moln runt om mig, men jag anar en liten ljusning.
–Ha ha ha men det är ju bara hockey Eva……KÄFTEN.

I morgon fyller Stefan år men vi har redan firat honom. Sen skulle han jobba sent så det blir kanske bara lite glass eller nått.

Kommentera

