Grattis Stefan på 23~årsdagen.

Åren går som sagt vi firade ju Stefan redan på Påskafton så det blev bara en mini sång och lite hurrande. Han fick öl och cider av sin kompis i present. Så nu blir det full rulle.

Vilken helvetesnatt för Nathalie. Fick sjukanmäla henne.
Igår efter maten gick Nathalie till sin kompis och när hon sen kom hem sa hon att hon ätit samma glass som jag köpt. Den innehöll hasselnötter det hade jag missat.

Nathalie gick och la sig men efter lite drygt en timma kom hon upp. Magsmärtor från helvetet. Hon fick springa på toaletten flera ggr. Hon bäddade på soffan. Jag la mig med ena örat på helspänn. På morgonkvisten hade hon kräkts sen verkade allt släppa och hon somnade in ordentligt.

Hon åt lite pannkaka på dagen, men det molde lite i magen fortfarande. Sen ville hon äta med oss, jag köpte tjocka grillkorvar och pommes för det gillar Stefan. Hela tiden kom värken i magen. Så hon bäddade ner sig på soffan igen.

Vi kollade på The Following sen fixade jag tvätten och såg till att sjukanmäla Nathalie till i morgon också.

Kommentera

