Uppryckning av deppig hockeyfreak & tvättis

Det var grymt skönt med rena lakan. Finns inget mysigare kanske något man skulle inför oftare typ vart 3 år i stället för vart 5:te.  Blinkar 

Nathalie fick ta två alvedon i natt innan jag la mig. Sen hade hon somnat. Hon sov till elva detta tog ordentligt på henne. Inga mer nötter får slinka ner så här. Usch.

Lasse hade tagit en semesterdag så han hjälpte mig att hänga tvätten. Stefan kom inte iväg till jobbet han är dyngförkyld och har svinont i halsen. Inte så konstigt kanske han är ju med snörvliga ungar på skolan. Han var redigt vissen. Hoppas det går fort över.

Jag börjar komma ur min sorg över att vi åkte ur. Förbannat jävligt är det men jag ser en strimma ljus nu. Snart är jag samma elaka kärring som vanligt. Vampyrfladdermus

Nathalie blev sitt vanliga jag åt lite försiktigt och det funkade. Vi tog en sväng till Maxi laddade skåpet lite och jag gjorde pannbiff med massor av lök samt en kall sås crème fraiche med kalvfond i. Så gott det var med pannbiffar. Måste jag köra oftare. Fast nästa gång ska jag steka på dem sen köra klart i ugnen.

Nathalie gick till sin kompis men jag varnade för glassar. Hon tyckte två dagar med magsmärtor var nog. Hon packade för att sova över sen kilade hon iväg. Det är ledig dag i morgon.

Jag kollade på lite Big Bang Theory innan jag la mig.

Kommentera

