Måste handla… inte roligt… mår skit.

Jag kikade på Boston – Buffalo och innan matchen hedrades offren och de skadade i bombningen vid maratonloppet.

Otroligt mäktigt. Trots att Boston var det bättre laget så kom Buffalo i fatt med 26,6 sek kvar kvitterade de till 2-2 och fick till förlängning som sen blev straffar och där vann Buffalo. Hockey är en lurig sport.

Handlingen gick på halvfart lite kallsvettig och yr. Började på apoteket. Väntade säkert en 20 min innan jag kom  fram beställde det mamma skulle ha och sen säger hon att jag inte har fullmakt att ta det på mammas apotekskonto. Jo sen typ 2 år tillbaka. Nej. Hon kan handla åt dig men inte tvärt om. Jag har aldrig skrivit någon fullmakt till henne.
Fick gå tomhänt därifrån. Idioter.
Handlade och sen for vi till vårt apotek i centrum. Fick det jag skulle ha och det gick in på mammas apotekskonto. Berättade om Maxi och han sa det står ju klart och tydligt här att du har fullmakt. SUCK:

Upp till mamma med medicin och sen hem. Soffan min bästa vän. Fast jag satte in en frysepizza i ugnen.

Så final 4:
Luleå – Skellefteå 0 – 4 (0-2, 0-1, 0-1)
Skott: 32 – 40
Utvisningsminuter: 12 – 6
Tekningar: 25 – 31
Tacklingar: 18 – 9

Happ det var ju en enkel resa för SAIK. Luleå tog inte en enda match. Linköping var en klurigare nöt för SAIK. Nå väl nu slipper vi den skiten. SM-Guld till SAIK. Så nu glömmer vi det.

Fortsätter vara sjuk. Ledsen

Kommentera

