Segig solig dag

Lite nytta gjorde jag dock. Diskade och plockade ur diskstället. Sen fick jag upp en annan gardin i sovrummet. En kappa som ser lite ljusare ut än de andra gardinerna.
Nathalie drog till stan för att träffa en kompis från frisörklassen. Så var hon väck i timmar.

Jag lyckades lura Lasse att fixa korvstroganoff. Allt jag behövde göra var att koka ris.
Mycket gott. En bit bröd med flingsalt till var perfekt.

Sen gick än den ene än den andre till sängs för att palla upp till jobb och skola.

Jag körde under kvällen igenom cd1 säsong 5 av 24:an japp nu är jag igång igen. Lät Jack Bauer vila lite men nu så får han slita igen. Ler

Såg också ett avs The Big Bang Theory har bara 2 osedda och ett nytt kommer den 25 April. Älskar nördisarna i den.

Ducks-Oilers 3-1 kvack kvack. Såg lite segt ut i första perioden men sen vaknade ankisarna och fick luft i fjädrarna.

Kommentera

