Tvättdag

Jupp Onsdag är ju min tvättdag. Dessvärre helt solo i stugan. Men det kan jag ta nu när Stefan äntligen fått jobb. Helt underbart för honom.
Vad gör folk i tvättstugan? 3 tvättvagnar som knappt håller ihop. 1 stol som ser ut som ett pussel. 1 torktumlare med hängande dörr. Idioter som går dit.

Så efter en sväng i tvättis är jag helt out of order. Men jag fixade räkningarna och våra deklarationer samt kikade runt för att ta reda på om Stefan skulle deklarera. Men aktivitetsstöd betalar man ingen skatt på. Skönt fick vi ett problem ur världen.

Sen slog mamma till med hemlagad mat  direkt från kiosken. Slött ja jag vet.

Strawberrie meeting

Sen måste jag hitta jordgubbar längtar efter goda saftiga jordgubbisar. Sluuuuurp

Kommentera

