Mamma & Jag

God morgon det var en solig och fin dag. Som strax blev svart som natten-

Chris Lee lämnar oss och går till Metallurg Magnitogorsk.Jag ska inte upprepa alla svordomar men helvetesjävladretskitsfan. Gråtande ansikte

Fick shoppinglista av mamma. Men jag väntade in Nathalie som var och shoppade efter plugget.

Vi gick tillsammans och sen vandrade jag upp till mamma. Som hade maten klar redan. Men jag dukade och plockade fram. Först fick jag en räkröra på mörkt bröd sjukt gott.

Så kikade vi på Let’s Dance Håkan åkte ut. Syrran smsade och jag skrev att mamma var upplagd för Jitterbugg och där hade hon tappat det och höll på garva läppen av sig. Ringde och skrattade så mamma undrade om hon var helt frisk. hahaha
Mamma undrade vad jag gillade programmet  hockeymatchen ?? Så det måste jag hem och kolla.

Kvällen gick vi snackade fikade garvade och sen ringde jag efter Lasse.

Nathalie var inte hemma hon hade dragit till sin kompis. Så var hon borta över natten. Jag tittade på …hör och häpna 24:an har inte många delar kvar nu av säsong 5. Jag måste säga att jag och Jack jobbar jävligt bra ihop. Vi löser det ena efter det andra.

Kommentera

