Baka baka baka.

Var och handlade så jag skulle kunna baka samt saker till födelsedagen. Vi stannade hos mamma och bar upp allt jag skulle bjuda på. Mamma och Marie höll på kolla på 24:an. Vi är de drabbade. haha

Sen for vi hem. Såg 3:- – Finland 2-1.

Sen drog jag igång bakade bullar,kladdkakebakelser,cheesecake bara kakor kvar. Det får jag ta i morgon. Helt död och jag bar lite mycket så jag har smärta i ischias igen. Spikmattan here I come…

Efter allt var bakat och klart och alla utskällningar från Bosse kört mig ur köket fick det bli, just det 24:an.

I morgon ska jag fixa hos mamma.

Kommentera

