Valborgsmässoafton

Ja då fyller man år igen. Jag hade ju redan –4 på kalas listan och så blev det –2 till. Bullen och Aoy bokade av. –6 vilket tapp. Jag tänkte att innan dagen är över sitter jag där själv med cheesecake och en sked och slevar ensam. haha

Nej då vi blev ett gäng trots allt. Jag, mamma, Ann-Mari (mammas kusin) Eva (min granne) Lasse, Stefan, Nathalie, syrran, Ronny och lite senare dök David upp. Jag fick massor av fina blommor en blus,choklad, presentkort på guldfynd 100:-  och 1100:- i pengar. Blir nog något till mitt armband Pandora.

Presenter Presenter
Presenter
 

Presenter

Presenter

Presenter

Presenter

Presenter

Presenter

Presenter

Madeleine hade ritat mitt älsklings djur Timon eller en surikat.

Presenter
Presenter

Stefan hade ritat en läcker fisk.

Presenter

Vi fikade snackade och hade trevligt.

3 comments on “Valborgsmässoafton

  1. Usel som jag är på födelsedagar så har jag ju ingen koll…. knappt hos egna barnen heller.. men det ser ju ut som om du fyllde jämnt ju… (;-) Hoppas du hade det bra och grattis i efterskott!

Kommentera

