Hockeygalan på tv Yay

Jag laddade upp med att tvätta. Men jag trodde aldrig jag skulle komma där i från. Tror familjen dragit ner allt man bara kan använda. Så dumt att jag flyttade fram till idag. Hade jag tvättat igår hade jag haft alla hemma och fått hjälp att hänga skiten. Nå väl jag blev ju klar även idag.

När jag kom upp åt jag några bitar Toblerone till kaffet. Fick en stor choklad av syrran. Slurp.

Så tittade jag runt lite och möttes av att Salák också ska lämna oss. Man blir fan så ledsen att man kan höppe i älva. Ja ja ja det var väntat men förnekelse är lätt att leva på. Bajs säger jag bara. Men den tog nog för som jag twittrade “Nu är det nått fel på mig. Såg en häst utanför tittade snopet igen…kvinna med barnvagn. Är jag så skakad efter nyheten om Salák? “ haha

Hockeygalan 2013 på CSports 

Bästa målvakt:
Alexander Salak, Färjestad.
Bästa back:
Chris Lee, Färjestad.
Bästa forward:
Bud Holloway, Skellefteå.
Elitseriens största genombrott:
Oscar Lindberg, Skellefteå.
Elitserien MVP:
Bud Holloway, Skellefteå.
Anders Burström-trophy:
Johan Markusson, Växjö.
Blondinbellas vandringspokal:
Lee Goren, Linköping.
Årets defensiva forward:
Niklas Fogström, Luleå.
Årets defensiva back:
Robin Jonsson, Luleå.
Årets klubbhjärta:
Dick Tärnström, AIK.
Årets still going strong:
Magnus Johansson, Linköping
Årets lagkapten:
Joel Lundqvist, Frölunda.
Bryan McCabe-stipendiet:
Cody Franson, Brynäs.
Årets förebild:
Niclas Hävelid, Linköping.
Niklas Wikegårds pris:
Pea Israelsson, klubbdirektör, Skellefteå.
Mathias Månsson-trophy:
Jens Bergenström, Leksand.
Eliteprospects pris:
William Karlsson, HV71.
Årets spelare i HockeyAllsvenskan:
Kevin Kapstad, Leksand.
Årets spelare i Division 1:
Jon Palmebjörk, Björklöven.
Årets dammålvakt:
Sara Grahn, Brynäs.
Årets damback:
Johanna Olofsson, Modo.
Årets damforward:
Jenni Asserholt, Linköping.

Tiden bara rann iväg det var riktigt trevligt fixat och det bjöds på massa garv. Sanny och gänget var så snofsiga i kostymer och studion pampig med kristallkrona och kandelabrar.  Mer mer mer man ville bara ha mer.

Såg att Sofia hade fått lämna Let’s dance x 2 till sjukhus och sen utröstad. Undrar vad som hände med henne.

Avslutade dagen med lite 24.

Kommentera

