Mamma ville ha pizza på hönökaka

Pratade med mamma och hörde vad som skulle handlas. Hon var sugen på en pizza jag brukar slänga ihop. Man tar bara hönökaka brer på Pineapple Salsa Medium Santa Marias. Sen skär jag purjolök,tomater och röktskinka i bitar steker det lite mjukt. Brer ut på kakan lite salt & peppar sen riveost på. In i ugnen på ca 200 i 10 –15 min osten ska smälta. Brödet blir lätt för hårt så inte längre.

Så hade vi triss. Jag hade köpt den gav pengarna tillbaka så 30:- till vår pott. 350:- + 30 = 380:- Syrrans tur nästa gång.

Jag diskade av och laddade kaffebryggaren. Sen blev det frågesport fram till matchen.

Sverige–Schweiz: 2–3 (0–0, 1–2, 1–1) spelet var under isen. Mamma och jag klagade vilt och mamma var nog värst denna gången. Jag hade ju gjort bättre ifrån mig på isen än det där sa hon. Tummen upp Troligen hade mamma rätt. haha

Sen kollade vi lite annat fikade och snackade. Jag fick åka hem.

Stefan han spelade på sin värstingdator som han fick hem i onsdags med hjälp av Lasse. Skit vilken bauta sak han köpt. Där gick första riktiga lönen i ett svep. Men han är nöjd som attan. Det var tydligen Nathalie också som fick hans gamla. Vinn vinn.

Kommentera

