Nu ekade det i skåpen.

Vi skulle ha handlat vid löning som vanligt men annat har hela tiden kommit emellan.  Men idag tog vi oss i kragen. Lasse kom också på att det fattades några mediciner för honom. Så jag började handla och han apotekade. Fattar inte att det går så fort och smärtfritt för honom. Jag får alltid massa besvär när jag hjälper mamma.
Vi tog allt vi hittade och slutsumman blev drygt 1700:- ringde Stefan som fick komma ner och bära upp alla kassar.
Jag plockade in i skåpen och Stefan började hacka och skära till tacos. Nathalie var inte hemma hon var hos sin kompis H i huset bredvid. Hon skulle med på dop i morgon och skulle fixa sin kompis till det.

Vi åt sen kollade vi på hockeyn.
Sverige vann över Tjeckien med 2-1 (1-0, 1-1, 0-0) i Tjeckiens mål stod Salák. Suck och bedrövelse.

Jag värmde på lite bullar och så åt vi glass som hade ramlat ner i korgen. Bara så där. Blinkar

Blev uppe sent eller tidigt som attan för jag kollade på Ducks-Wings 4-0 yay. Så såg jag Jonas Gustavsson han var 2:a i Wings. Gött att se honom.

Kommentera

