Norge – Sverige

Jaha vaknade man idag också då. Blinkar  Jag fortsatte där jag slutade i städningen. Så nu ska det torkas golv men det blir en annan dag.

Nathalie handlade lite till maten blev en stek med potatis ärtor/morötter sås och annat gottigt.

Kollade på Norge – Sverige 1-5 först såg det riktigt bra ut sen kom en svacka och Norge var nära att komma i fatt. Men så dök min stora idol upp och satte 3 an vem Jämtin så klart. Blinkar  Jag måste säga att han är jävligt bra i 3:- när den tröjan åker av ska jag ogilla igen. hehe

Blev fika med bulle och glass för mig och Lasse till matchen. Nu är bullarna slut för denna gången.

Jag spelade in en match härom natten. Sen visar det sig att allt vi hade inspelat försvann. Konstigt system om matchen brutits när minnet var slut hade jag fattat men att radera allt. Skumt.

Nu är alla här lediga i fyra dagar på raken. Skönt för gänget. Ska kolla hockey i parti och minut ett tag till sen slumra. Ler

Kommentera

