Håret klippt och slingat

Hepp då var Stefan sjuk igen. Han låg från det att vi ätit igår till strax efter 13 i dag. Då tvingade han sig att vara uppe. Just ja han får stanna till feb nästa år. Jippi. Det blir bra det. Nu kan han ju börja ta körkort.

Gjorde en vanlig köttfärssås med spagetti idag. Riktig inte gummispagetti. Ska kasta den där äckliga pastan. Euuuu.

Jag fick kolla hockey medan Nathalie satte virknålen i hjärnan på mig. Slinga efter slinga drog ut ur hättan. Aj aj aj aj sen i med klet och så fick det sitta 60 min.

Kanada-Sverige 2-3 efter förlängning och straffar
(0-0, 1-0, 1-2, 0-0, 0-1)

Det blev ju en riktig rysare. Jhonas Enroth höll oss kvar i matchen inte tu tal om detta. Markström gör ett kort inhopp gör tre svettiga räddningar och sen kommer Enroth in igen. Förlängning och straffar fyfaaan vad jag hatar straffar. Men vi vinner och jag tror fortfarande inte det är sant.

MVP Jhonas Enroth så klart. Stjärna

Semi på Lördag mot Finland. Jag trodde ju inte vi skulle ta Kanada men kan inte heller tro vi fixar Finnarna. Alltid extrasvårt mot sisuland.

Sen blev jag snaggad och vi fikade. Å sjöng och hurrade i efterskott till Nathalie.

Sen var det jag och jack Bauer… 24

Kommentera

