Fest i Kapernaum :)

Jag var klar att gå då syrran ringde från tbanan hon var snart framme. Så vi möttes vid uppgången och gick tillsammans upp till mamma.

Men vi började med att berätta för grannarna att Sverige spelade mot Finland jag skrek och ylade och mamma gick fram och tillbaka. Nervös som få. Haha Galningarnas afton.

Ja efter den bataljen var vi ju hungriga som vargar och åt så vi höll på dåna. Det var mycket gott. Massor av räkor och lax på tårtan. Jag donerade bort laxbitarna jag fick. Begravd lax är inte min grej.

Vi hade det toppen trevligt och sen kollade vi på  Eurovision Song Contest från Malmö. Danmark vann och mina öron var djupt plågade av massa skitlåtar.

Jag hade inte lyssnat på en enda innan men fastnade för den här.

Fråga mig inte varför den bara fastnade. Diggar den. Ler Ungern.

Var inte heller dum. Men så gillar jag skumma saker. Ler 

Fin låt och jag får Sagan om Ringen feeling.

Jag tycker Danmark var helt rätt vinnare.

Det blev sent som attan men Lasse hämtade oss. Först körde vi hem Marie sen landade vi hemma.

2 comments on “Fest i Kapernaum :)

Kommentera

