Träffa syrran och mamma…nepp

Det blev inte så. Vi skulle åkt och handla. Men syrran fick problem med bilen. Något klonkar omett bakdäck. Ledsen

Tur för mig kanske som kunde ligga kvar med huvudvärken från hell. Jag gick upp tre på eftermiddagen. Mådde illa och skallen brakade. Men tack Stefan så gullig du är mot mamsen. Han är nästan frisk. Så där sa han idag.

Började dagen med att titta på Brons matchen mellan Finland – USA den blev äcklig spännande med förlängning och slutligen straffar. Jag hoppades ju på Suomi men det otroliga ryck de gjorde räckte inte. Man skulle startat tidigare. Hata straffar. Ledsen

Så var det då Final.

Schweiz – Sverige 1-5 ostarna gjorde första målet och positiva Hulda målade direkt djävulen på väggen. Men sen vart tiden gick ploppade målen in. Jag mådde uselt med blev lite piggare av Guldet. Ler 

Jag Twittrade ju och :
Herrejävlar det blev VM-GULD fan så fel jag hade. Jag älskar att jag hade så FETTJÄVLAFEL.

Kryper till nästa kors Sedinarna gjorde skillnaden. Killarna fick laget att lyfta. Ja det är jag Eva som skriver detta.

Så till min absolut största favorit Jhonas Enroth denna lille gigant. Som höll oss kvar i så många matcher.

Fyllde på lite i skåpen men det var det värsta jag gjort. Var kallsvettig och mådde apa. Nathalie fixade tjockkorv med mos.

Kommentera

