Tvättstuga

Dag 4 och hjärnan ligger inbäddad i taggar. Sen i går kväll även värk i lederna. Idag är det kul att ha tvättstugan. Det var tur att tvätthögen inte var så stor. Men jobbigt som fan var det bara att gå dit.

Det blev till att vila efter tvättstugan. Hade nog inte ens pallat om jag inte tagit Alvedon. Fick massa foton jag framkallat åt mamma. Hon vet inget men jag brukar alltid få höra ur trist det är med bilderna i datorn. Hon vill hålla i dem. Så nu har jag fixat några från olika tillfällen. Syrran ska få ett gäng från Daniels 18~årsdag också. Så har jag beställt ett block till henne med en bild på framsidan. Hoppas den kommer till mors dag.

Kommentera

