Mors dag!

Kikade ut det regnade. Och regnade ……
Messade Nathalie att jag skulle göra mig i ordning. Så om hon skulle med fick hon komma hem. Det gjorde hon direkt. Så vi gjorde oss fina och jag la mammas saker i en fin påse. Sen gick vi upp till mamma och vi var  DYNGSURA när vi kom dit. Jag hade paraply men det vräkte ner och blåste så det kom vatten från alla håll. Men vi hängde våra saker och torkade till varefter dagen gick.

Mamma blev superglad för det hon fick. Speciellt korten. Nathalie hade köpt kaffe till mig med After Eight smak. På paketet hängde en söt liten träskylt till mamma. Jag tog ju kort.

morsd2_2013

morsd1_2013

Så fikade vi med lite muffins som mamma hade bakat.

Vi blev kvar ganska länge det regnade när vi kilade hem igen men inte alls lika mycket. Hann hem innan Nathalie försvann till sin kompis.

På kvällskvisten kikade Madeleine och Nino in med två ruffsråttor. Ler Ja ok ok hundar då. Som var mycket nyfikna på Bosses kvitter från köket. Jag fick en fin orange blomma i orange kruka. Ett påslakan i satin så jag kommer fara fram som en raket i sovrummet. Samt en Marabou Black. Ännu en gång tack så jättemycket. Rött hjärta

Kommentera

