Handla, städa …

Vi delade upp oss Nathalie hjälpte mamma med dammsugning och annat till i morgon. Jag fyllde på listan Nathalie skrivit till sin fest.

Kollade upp vilka tider Swedbank hade öppet eftersom Nathalie fyllt 18 får hon sitt studiebidrag själv och första kommer alltid på uttagslapp. Nu skulle hon lämna in uppgifter om sitt konto.

Lasse och jag drog till affären och handlade. Jag var helt slut. Kallsvettig och mådde pyton.
Kilade upp med alla sakerna till mamma som inte var hemma. Jag lastade in allt och åkte hem. Levererade också hennes medicin.

Nathalie var hemma och duschade sen gick hon. Skulle grilla med kompisar och senare på kvällen skulle de på.
29815768-KM9SU

Burn Out Punks alla var supernöjda som vanligt är nog tredje gången hon kollar på detta. Fast showen är ju inte likadan. Jag fick sms mitt i natten att de var på väg hem och att showen var toppen. Sen ytterligare ett när de var hemma.

Kollade lite på 24 an så nu är det dags för sista säsongen. 24 avsnitt kvar och sen vänta på de nya 12 avsnitten som ska spelas in. Blir nog Grim efter detta. Fast Alcatraz vore kanske kul att se klart jaja jag får se.

Kommentera

