Bra det känns

Att äntligen ha firat Nathalie. Som hon fick vänta på detta. Dumma sjuka mamma. haha

Idag körde Lasse Nathalie till Siba tror jag det var så nu har hon handlat ny telefon. Lycklig som få. Tummen upp

Lilacs in blom again.

Syrenen blommar som vanligt utanför. Bra den finns där för vår egen vid stugan brukar hinna blomma klart innan vi är på plats. Men den är ju mest där som häck.

Vi körde en blandning av mina & gorbys piroger till middag samt sallad och vitlökssåsen från i går. Det var skönt för jag är verkligen körd efter detta. Förkylningen är  lite bättre men långt från bra.

Lasse och jag kollade på Robert Gustafssons 25 års-föreställningen från Cirkus. Vi tyckte sådär. Jag hade blivit besviken om jag sett det live.

Kommentera

