Fick en inbjudan…

till mamma på silltårta i morgon. Hennes granne skulle också komma. Mums.

Som sagt inte kom de undan min köttfärssås den piffade jag till lite med kalvfond och lite svartpeppar så smakade den inte likadant som igår. Praktiskt att köra repris mat.

Jobbar fortfarande på att bli riktigt frisk. Det är träligt detta. När jag ändå är igång och gnäller kan jag ta ryggen också. Den är inte min bästa vän. Benet domnar bort när jag gått en bit. Asläbbigt.
Dags att skrota tanten.
Tvätten packad och klar inför morgondagen. Det var inte så mycket bör bli klar skapligt snabbt.

Inlines CZE -SWE 3 – 11

NHL:

Wester:
Blackhawks – Kings 2-1 i matcher

Eastern:
Penguins – Bruins 0-2 i matcher går fint för Team Chara.

Kommentera

