Många studenter for förbi

Det tutades och bilarna var pyntade med björkris och ballonger. Festligt. Jag körde tvättstugan sen gjorde jag mig redo för mini kalas hos mamma.

Det var så gott vi åt och snackade. Efteråt fikade vi med en bit cheesecake samt en god sak mammas granne gjort.

Jag blev sen men varken Lasse eller Stefan skulle ha middag. Bara jag och Nathalie. Vi testade chicken bits från kiosken men kebaben är godare. När vi satt där och väntade på att maten skulle bli klar dök Stefan upp. Han gav mig morsdagspresenter i efterskott. Jag fick en tröja med Sheldon på samt en flaska Baileys. Gullenissar jag har.

Nathalie och jag kilade hem och åt sen gick hon till sin kompis. Hon är ju ledig i morgon så det blir nog sent.

Alla snackade om att skattepengar gått in på deras konton. Kollade jag också och såg att det satt en slant där. Skall sparas.
Nizze var inte helt frisk när han besiktigades i måndags. Nått knas med handbromsen om måste fixas. Dum 2 a. Bara delen ska visst kosta 1900:- nått sen har AC:n slutat sprutta kyla så den måste också ses över. Kul som attan.

Kommentera

