Frisk men mår dåligt ändå

Hur kul är det? Nu har jag haft värk både här och där ett bra tag. Mest i ryggen och ner i benet som domnar bort. Jag vet jag vet gå till läkaren. Efter sommaren kanske.

Jag fick sällskap till affären av Nathalie och hennes kompis H. Sen kilade jag till mamma.

Vi åt kotlett med potatissallad och lite grönt som synes. Efter maten kollade mamma sin serie och jag tog disken. Sen hoppade vi runt bland programmen för det fanns ju inget Let’s Dance. Kollade lite då och då på fotbollen men det gick ju åt fanders. Såg en film med Nicolas Cage & Kidman Trespass och lyckades ännu en gång missa slutet. Var så trött att jag ringde Lasse som kom och plockade upp mig.

En väninna till mamma ringde tidigare på dagen och sa att hon ska överraska mamma veckan som kommer. Men jag ska avstyra detta för mamma är inte heller ok. Ryggen hennes är bedrövlig och såret hon har på foten geggar. Såg på mamma att hon inte alls är hundra. Nu har de tagit prov får vi se vad det är för skit som hittat dit. Men bensåret är läkt och verkar förbli så. Helt otroligt underbart efter att ha vart öppet i 2 år.

Kommentera

