Nä nu jäklar

Började tidigt med att dammsuga och torka golven här. Det var verkligen nödvändigt. Jag höll på hela dagen då jag tog ett rum i taget och vilade mellan.

När jag var klar var det snudd på middagsdags. Bad Nathalie köpa till en frysepizza så var det jobbet inte så farligt.

Men jag var sjöblöt smart att städa på en av de varmaste dagarna vi haft. Innan vi åt satt jag framför fläkten till jag var nere i normaltemp igen. Har gjort något med knät det gör ont  att städa. haha
Sen var benet bortdomnat. Det var nog ryggens sätt att säga nog nu. Sluta städa.

Dagens depp blev Magic till Leksand. Visst har vi fått in lite nya spelare, men magic liksom jag dör lite.

Ringde mamma ganska tidigt för jag var i stort behov dusch innan jag la mig. Så jag var riktigt sval till slut. Fryser

Kommentera

