Städveckan fortsätter

Vaknade förvirrad av att det ringde på dörren. Ett paket till Stefan. Visste det skulle komma men trodde han skulle ringa mig när det var dags. Troligen stod porten öppen.

Jag såg nog lite galen ut. La mig med fuktigt hår så det spretade åt alla håll. Såg ut som jag haft fingrarna i elurtaget. hair snygg va? haha

Tvättstugan var full med saker. Torkrum och tumlar var fulla med tvätt. När vi kom ner för att hänga så fick vi ta bort allt. Nathalie hjälpte mig. Tur det för det var galet mycket kläder.
Sen dök min granne upp. Han såg nyvaken ut och bad så mycket om ursäkt. De får nog inte sova så mycket med nyfödd bebis. Ler 

Lasse var ner till macken och beställde tid för Nizze som har lite problem med sin handbroms. Efter det ombesiktning. Sen ska AC :n fixas också. Lelle Nizze håll dig kry.

Lasse och jag var ner till Maxi skulle kika på en surfplatta som var billig men slut naturligtvis. Handlade till middagen och for hem. Stefan fixade pasta carbonara den gör han så god.

Just ja, jag hade visst vart med i någon tävling igen på Maxi. Förra gången fick jag 100:- och den här 200:- Tack så mycket.

Lite fika och halvkikade på en gammal film. Pratade med mamma sen la jag mig.

Kommentera

