Jag fyllde 3 år på twitter.

Först avskydde jag twitter nu är jag fast. Ler  Fixade instagram så nu kommer mina bilder dyka upp i menyn.
Jag lurade på en sväng ner till biltema ska kolla på en penna till telefonen. Men regnet ville inte sluta. Det vräkte ner.

Första matchen mellan Blackhawks – Bruins slutade efter nästan två matcher. Förlängning förlängning och så poff vinner Blackhawks det var surt. Strax innan hade Bruins värsta chansen. 1-0 i matcher till Blackhawks. Skit

Nya slutspelet jag kan inte annat tro än att Svenska Hockeyligan var dyngraka när de hittade på detta. Jag greppar inte det hela riktigt. Ingen behöver i princip vara orolig för att inte komma till slutspel. Jag kanske har fattat fel. Skumt.

I morgon blir det sommarlov.

Kommentera

