Mot Biltema

Om jag ska använda den smartafånen så måste jag ha en duttpenna till skärmen. Så Nathalie och jag tog en promenad ner till Biltema. Jag hittade duttpennor till mig och Lasse samt nya hörlurar till datorn. Mina funkar men börjar bli lite skrangliga.

Vi vandrade vidare till Maxi och där slog vi till på en sprillans ny spaghettislev då vår gamla höll på rasa ihop. Hittade tjocka grillkorvar och tog lite pommes till. Sen var lyckan med mig. För när jag går så här långt får jag så sabla ont i ryggen. Då ringer Lasse och frågar om vi är på g hem. Jaaaaa så vi fick åka hem.

Min rygg är inte rolig alls det blev så här efter mina två långa förkylningar när jag var helt utslagen. Låg och satt för mycket. Försöker komma igång igen. Ska testa med lite ryggövningar som mamma håller på med. För så här kan jag inte ha det. Värst är det när benet domnar bort. Zzzzzzzzz äckligt.

Nåväl gny och gnäll har inte gjort någon frisk.

Nathalie fixade käket och det var skönt. n

Duttade med pennan och hade mig. Likaså Lasse  haha vi kan kanske pennfäktas också.

Jag kollade lite 24:an har bara 14 avsnitt kvar. Har några nya The Big Bang Theory att se.
Sen måste jag och Nathalie kolla klart på The Following vi har en drös liggandes i boxen.

Kommentera

