Räkningarna ligger och vill bli betalda.

Laddade min och Nathalies telefon så nu kan vi ringa igen. Ja jag kunde men Nathalies var tom för länge sen.

Vi körde mamma till tandläkaren det gick ganska fort. Hon hade bara lite jobbigt med ryggen, tur hon hade en egen liten kudde med sig.

Lasse snackade om bio men vi kanske tar det i morgon. Något ska det väl finnas att kolla på. Mamma och jag handlade lite smått och när jag kom hem såg jag att jag inte hade köpt kycklingfilé utan vingar. Vad fan gör man med vingar? Ja om man nu inte är fågel. Sorry alla ving älskare jag kastade skiten.
Slet fram en fläskfilé i stället, fläskfilésås med tagliatelle.

Fixade räkningarna alltid lika skoj. I alla fall när man får något över. Rullar runt på golvet och skrattar

Just ja igår var ju Lasse och Stefan hos Bullen & Aoy de hämtade ett skrivbord. Det tackar vi allra ödmjukast för.

Det gick åt helvete för Boston så nu är Chicago Blackhawks nya Stanley Cup Mästare. Dret tyckte jag. Speciellt som man vände och vann på 17 satans sekunder. Ledsen Såg skapligt tryggt ut då vände det.
Med detta är isen slut för ett bra tag. Nu får jag vänta till Elitserien….ehu sorry SHL börjar. Ja det ska ju heta Swedish Hockey League.

Kommentera

