Middag med mamma

Idag investerade vi i nya fläktar. En på fot och en bordsfläkt till kidsen. Så nu blir det luftigt även i vardagsrummet. Den i sovrummet är gammal men puttrar på. Går den sönder så har vi en att stoppa dit helt perfekt.

Slank in på Maxi och köpte lite glass och gottis till mig och mamma. Sen släppte  Lasse av mig hos henne. Jag levererade medicinen och fortsatte med maten. Mamma var nästan klar jag skalade lite potatis och gurka. Sen gjorde hon sås jag dukade och plockade fram allt. Sen högg vi in.

Mamma lagar ruggigt god mat. Jag blev proppmätt Ler magen stod i fyra hörn.

Kikade på frågeprogram sen bestämde vi oss för att se Jägarna igen den är riktigt bra för att vara så pass gammal.

Fikade och mumsade pinnglass. Samt kikade på en annan serie. Det blev sent Lasse hämtade mig och i samma ögonblick ringde Nathalie som inte kom in. Ingen var hemma. haha Stefan var på bio i stan men vi var ju nästan hemma. Så vi hittade henne utanför porten på en sten. Ja vi släppte in henne. haha

Kommentera

