Beställt bussbiljetter.

Jag tog tag i saken och köpte biljetter 398:- för mig och Nathalie då kan vi boka om i fall något händer. Sen drog jag fram resväskan och började tömma alla skåp och lådor. Allt ska ju med. Jag släpar med mig alldeles för mycket varje gång.
Fick nästan hoppa på väskan. Haha

Lasse kokade makaroner och stekte falukorv. Jag rensade runt mikron recept och papper vi petat in vid sidan. Nu är det tomt där och det blev en halv papperskasse med gamla receptböcker och andra papper. När jag kommer hem ska jag ta ett skåp i taget och bara kasta.

Vi var en sväng till Maxi och köpte färdkost till mig och Nathalie.

Sen gick Nathalie  till sin kompis och vi tog fika med glass.

Kikade lite på tv och kröp sen ner för att orka resan. 

Kommentera

