Fick mail

Jag  mailade Swebus om att Nathalies plånbok försvann under vår resa hit upp och en super trevlig tjej skulle kolla upp det.
Igår kom ett mail om att en kollega till henne hade plånboken. Så de bad om telefonnr. Skickade det till dem och idag skulle någon höra av sig. Men dagen gick och ingen ringde. Ny dag i morgon.

IMAG0073

Den här skitstöveln (RIO heter han) bet sönder min duttpenna. Tur man har silvertejp.
IMAG0080
Jag som var så nöjd med min fina lila duttis från Síba. Djävul  Dretfågel.

IMAG0075

Nathalie säger att jag är en fuskare för jag vann 3 ggr och hon 1. Kalaha är roligt.

IMAG0077

Firre till middag direkt från frysdisken.

IMAG0082

Redan dags för en tvättdag. Men inte i tvättstugan. Yay

Då hoppas vi på telefonsamtal i morgon då.

Kommentera

