Jaaaaaa den är tillbaka.

Dagen började strömlös. Så jag kopplade in vår gamla stenålderstelefon. Tur det för de ringde från Swedbus och sa att vi kunde komma in till busstationen ute vid Våxnäs. Så vi for dit.

IMAG0098

Så nu är Nathalie glad igen. Vem hade kunnat ana att man skulle få tillbaka en plånbok. Tack Swedbus kan jag bara säga.

Två flugor i en smäll plånbok och bussen. Ja jag är galen.

Vi hade fortfarande ingen ström då vi kom hem. Tur jag köpte med mig fika hem. Satan i gatan så gott det smakade.

Satte ut regnmätaren. Inte för jag vill ha regn men det kändes fukt i luften.

Kommentera

