Fredagsmys Telia och filmtajm.

Med kassar från Ica Kvantum i Välsviken bär man hem sina varor med värdighet. Nathalie fick Madeleine att köpa en sådan kasse och hon bar den. Visste att hon var smyg fbk:are hahaha Jiiiiirgårn vad är det? Hahahaha

Syrran och mamma fixade till detta och jag gjorde sallad samt kokte ris. Sabla gott blev det.
Våran buske har spridit sig och börjat blomma.

Otroligt att detta kan hända på våran tomt.

Har helt missat att ta upp detta med telefonkabeln som ju låg på marken i några år. Skrev jag om här. 23 Juni 2009 , 1 Juli 2010 , 17 Juli 2012  samt 27 Juli 2012 så i år när man kommer upp så är det fixat. Kan man gnälla kan man också hylla så stort tack till Lisa på teliakundservice som såg till att detta fixades tillslut. Tack Telia nu kan vi klippa gräset utan att behöva bära telefonledning. Skrattar

Så nu hoppas vi tråden går av vid stolpen om någon kör av den igen. Så våra vindskivor inte slits ner.

Marie hyrde två rullar Flight med Denzel Washington en ganska sävlig film men ganska bra. Sen var det ös vill jag lova, andra filmen var A Good Day to Die Hard med Bruce Willis ingen större handling så där men helt ok stug film.

Blev sent så jag slocknade direkt när jag la mig. Ja efter att mamma och jag hade letat mina glasögon i halvahuset. De låg på soffkanten under en flik man fäller upp när man bäddar. Phuuu Måste skaffa flera par.

Kommentera

