Värken i benet blommar.

Gjorde femmilen i natt det var så långt mellan min säg och toaletten. Ont ont ont kan inte ta mig fram om jag inte mumsar alvedon.

 

Min vy är ju ok så jag behöver inte rusa runt. Den där killen far förbi då och då han åker på en planka eller vad det är står och paddlar.

Madeleine förnedrade mig i Kalaha och vann med 4-2 Ledsen  man ska ju låta sin mamma vinna ju. Enligt lag. hehe

Jag lagade mat och gjorde kyckling i fetaostsås med ris med vin så klart. Jag får gå på av-vin-ning. Hick
Å i morgon far Madeleine hem igen. Hur kan 10 dagar gå så här fort?  Ledsen

Kommentera

