Bara mamma och jag

Hela gänget drog iväg på morgonkvisten till Sunnevattenland. Så det var bara jag och mamma som åt frukost och tog det lugnt.

Jag fixade lite mumsiga mackor till oss som lunch och hade köpt godsak som jag överraskade mamma med.

Mamma kollade på tv ett tag och vi tog ut Rio då passade han på att sova lite på henne.

Vi åt frysepizza jag och mamma med lite vitkålssallad samt vitlökssås. Just som vi satte oss för att äta kom gänget hem. Trötta lite lätt brända. Men kul hade de haft i vattnet.

Blev lite fika och kika på tv. Inte så sen kväll.

Kommentera

