Ilanda en sväng.

Först frukost.

Frukost är mitt mål alla andra skulle jag kunna skippa men ta min frukost och du ligger illa till. Blinkar Kan äta en häst på morgonen.

Gänget fixade till sig och när vi sen skulle fara blev killarna kvar hemma. Vet inte varför de ändrade sig. Men vi kom inte många meter förrän vi fick vända, mamma hade glömt sin väska innanför dörren.
Sen kom vi iväg.
Nathalie hittade två par skor och jag köpte nya plånböcker till Lasse och Stefan.

Själv slog jag till på nya glasögon och ett nagellack. Just ja hittade en tvättkorg också. Får vi se om den är något att ha. Men 29:- är ju inte hela världen.

En glass paus efter att ha kikat runt ett tag.

Sen det obligatoriska stoppet vid godisfabriken.

Sen for vi hem och åt hamburgare till middag. Syrran rekommenderade maxbröden och de var verkligen goda.
 

Grillade hamburgarna och till det åt vi egen potatissallad som jag slängde ihop igår när syrran fixade laxen.

Kommentera

