Sover man dåligt blöder man näsblod

Daniel vaknar och får se David helt nedblodad. Han trodde han vart död. Men någon gång under morgon timmarna, hade han tydligen börjat blöda sen tydligen bara somnat om. Så hela ansiktet kudden täcket lakanen var röda. Såg ut som rena mordet enligt storebror. Syrran höll med.

Jag såg bara ansiktet och det var redigt kladdigt. Men med lite vatten så såg han ut som vanligt igen.

Jag tog tag i städningen snart dags att fara hem så jag dammade och dammsög torkade golv och svettades så jag höll på flyta bort.

Syrran tog alla mattor och jag fortsatte vidare ut i köket, hallen, toan och sen verandan.
Vi skulle äta även idag så jag gjorde fläskfilé i örtagårdssås med ris. Men var så slut i skallen att jag glömde fota märkte jag. Men det var gott det också.
Vi har inte mycket kvar i frysen nu. Perfekt handlat av oss.

Nattregn igen.

********* Regnavläsning ********

Tömde regnmätaren 6 mm fanns i den.

Regnsumma nu: 25 mm
******************************

Kommentera

