Japp vi slappar

Gå ska jag inte för låret är smärtande. Jag får kanske flytta ner taggelkotten en bit när jag kör min fakir style. För ryggen är skaplig.

Frukost med odjur i luften och tillslut slöt även Lasse upp vid bordet. Han var uppe i ottan och satt med något spel.

Stefan var uppe före Nathalie kors i taket. Men nu är det slut på semester och han ska iväg och jobba i morgon. Om inget blir ändrat igen. Beror på antal barn skulle jag tro.

Tog fram köttfärs till middag och när det sen blev dags hjälptes Lasse och jag åt att röra i grytan. Till det körde vi spagetti. Nathalie var och träffade en kille. Men kom lagom till det att vi skulle äta.

Triss
Uppdatering i vår trissliga vi fick ihop 90:- 60:- 30:- alltså 180:- under sommaren. Tror det är min tur att köpa. Det är syrran som haft tur med lotterna. Mamma och jag får inga vinster. Troligen blir det en fika någonstans innan det blir kallt igen. Ler 

Gruvligt hett här hemma och idag kom jag inte ens ut.

Kommentera

