Spöregn och annat risigt

Vaknade tidigt somnade sent. Går inte ihop men så var det. En degar dag av stora mått.

Jag la mig i badet och plaskade det blev ett långt bad. Skönt att få bort lite fjäll. Jag fixade lunch hade kvar hamburgare från igår så det blev en långlunch med massa snack. Nathalie åt frukost. Vi lever i olika tidszoner haha.

Gjorde fläskfilé i örtagårdssås, ris hade jag redan i frysen klart att värma. Men något gick snett för riset blev gröt. Det var bara att skjuta upp middagen 20 min för att koka nytt ris.

Vi tänkte gå en runda jag och Lasse men då kom ett ösregn utan dess like. Vi strök promenaden.

Nathalie killade Lasse under hakan och fick skjuts ner till Maxi där hon köpte glass och bjöd oss på. Det smakade inte alls dumt. Tack snuttan.

Kollade på Croodarna den var riktigt rolig. Som sagt det ska vara barnfilm för att jag ska bli nöjd. Efter filmen gjorde jag natt. Mamma hann ringa före mig hon var också trött i dag.

Kommentera

