Släcker törsten.

Släcker törsten.
Släcker törsten. Satt utanför kiosken och slurpade vatten. Dagen började mindre bra med en huvudvärk från helvetet. Trodde hjärnan skulle ploppa ut genom öronen. Så sätter jag över pengar för Nathalie och Lasse behöver sl-kort på onsdag. Kollar att pengarna gått in då ser jag att det vi handlat på Maxi dragits 2 ggr. Men läste att man var medveten massa kunder hade drabbats. Rättelse skulle ske automatiskt troligen i morgon. Tur jag bara hade handlat för lite drygt 300:- Vi var och handlade för jag lurade på att göra pizza idag. När jag sen kom hem upptäckte jag att beasåsen var slut. Men Lasse körde ner till Maxi och Nathalie kilade in och handlade. Under tiden gjorde jag degen och stekte på det som skulle ligga på pizzan samt rev ost.
Pizza 1 egen variant på Titanic.
Pizza 1 egen variant på Titanic.

Pizza 2 en tacopizza.
Pizza 2 en tacopizza. Till den hade jag vitlökssås.

Det blev totalt en hel pizza kvar så det får bli vår middag i morgon.

Kommentera

