Lasse hade med sig en Budapeststubbe samt en bukett vackra rosor. Förlovade 36-år idag.

Dagen startade med ett satans liv på gården. Man märkte att skolan började idag. Ett par timmar stojades det så det skallrade i rutorna här. Det blev lite läbbigt när det tystnade.

Nathalie och jag åkte till Skäris. Skulle till banken för jag skulle få tillbaka slantar, la ju ut pengar åt henne i somras när plånboken försvann. Hon fick kontanter och så rensade vi hennes bankomatkort och satte pengarna på hennes sparkontot.
Det var bara en miljard före oss. Som tur var fick jag sätta mig ganska direkt.

Gjorde det vi skulle och sen åt vi cheeseburgare på Donken samt tog varsin glass.

Kika i lite affärer pallar inte med ryggen benet att lunka runt. Ledsen

Var in på Dressman och kikade efter något till Lasse. Hittade en svart jeansskjorta. En liten present dagen till ära.

Lasse hade med sig en Budapeststubbe samt en bukett vackra rosor. Förlovade 36-år idag.
När Lasse kom från jobbet hade han en Budapeststubbe samt en bukett rosor till mig. Så sa jag att Nathalie ju inte kunde äta tårtan då for han till kiosken och köpte en munk samt chokladbollar till henne. Alla skulle ju ha fika bröd.

Först blev det repris pizza fast denna gång med vitkålssallad till.

Lite senare på kvällskvisten fixade jag fika och choklad till Stefan o Nathalie sen blev det tårta och till det en skvätt Baileys. Jag fick ju en flaska på morsdag av Stefan det var dags att öppna den. Gott gott blä sa Nathalie. Mer till mig. Yay

Kommentera

