En riktigt najsig bild

1150357_354045401393961_1358107013_n

Nathalie fick till en riktigt snygg blixtbild. Men så satt hon ju ute nästan en timma bland mygg och åska. Jag tycker den är urläcker.

Jag skulle till mamma och började med att gå till kiosken där satt jag och kollade in skumma människor. Messade med Nathalie som var på g hem från skolan. När hon sen landade här så gick vi och handlade. Hon hittade biffiga korvar till middag åt henne och resten av la familia.

Jag frågade mamma vad vi skulle ha. Hon hade tomt i frysboxen fortfarande så vi körde pizza på hönökaka igen. Vi gillar det båda och passade på medan det fanns den lite tjockare kakan som tydligen bara finns på sommaren. Den är ruggigt god. Lite öl till sen är det bara att hugga in.

Jag kom ganska tidigt och mammas granne var på visit. Snackade ett tag med henne. Sen drog jag igång maten. Vi mumsade på ordentligt. Trots detta hade mamma en halva kvar. Ler

Jag tog disken och fixade så fikat bara var att knäppa på. Sen var det frågesport och lite film. Kikade på Fångarna på Fortet lite nya banor som var kul att se. Annars börjar det kännas skapligt dammigt. Till fångarna körde vi fika och glass jag hade med mig. Smakade illa det gjorde även ballerinakakorna jag köpte. För sött kanske.

Tittade tyst vittne den är verkligen olika från gång till gång. Förra var riktigt bra den här rörig. Då kom mamma på att jag ju fixat medicin till henne. Men den stod hemma. Bad Lasse ta med den när han kom för att hämta mig. Så var ännu en medicin leverans avklarad. Samt ännu en trevlig kväll med mamma till ända.

Kommentera

