Fylla på skåpen del 2

Listan var lika lång som Tomtens på julafton. Nathalie och jag betade av sak för sak. Hon skulle ha block, lås samt almanacka och en tidning. Dyr brutta.
Sen lyckades jag fastna med foten i plastpåse på golvet och det small till i ryggen nått ruggigt.
Jag hade skit ont när vi kom ut. Ledsen 

Lasse tog hand om maten. Vi åt stekta rostbiffsskivor med bea och klyftpotatis. Det smakade så gott at bara slå sig ner. Stefan gav mig ett vin han köpt men inte druckit. Nu var det rött så jag hade sparat det. För jag tål ju inte rött, känner även av rosé. En huvudvärk som inte är att leka med. Lasse undrade om han kunde ta ett glas till maten och visst gick det bra. Han fick sällskap av Stefan.
2013-08-27 14.29.20

Far och son mysadetill middagen med vin. Jag och Nathalie delade på en öl. Det var ett riktigt gott vin sa Lasse så jag blev ju tvungen att läppja lite och ja det var verkligen inte dumt. Fan att man inte ska kunna dricka det. Ledsen

Just ja jag hade ju spelat in Shutter Island  (Patient 67) med Leonardo DiCaprio men av någon anledning var det bara halva filmen. Ledsen Får hålla utkik på nytt efter den. Läste boken och gillade den. Det lilla jag hann se tyckte jag också om. Men den är skum och lurig den filmen.

Kommentera

