Då var Lasse vissen

Troligen är det Stefan som bjussat. Ont i huvudet magen och mår illa. Hoppas det snart går över. Hur som är han sjukskriven. Ser redigt vissen ut.

Men när det blev lunchdags var han i hungrig. Han åt kött och det från igår och jag tog hans halva av kebabpizzan som var kvar. Han och jag åt bara halva och sen var vi stoppade som körvar. Så det har jag ätit till lunch i två dagar. Bra när två pizzor blir två middagar och två luncher.

Det var länge sen vi åt torsk i ugn så det slog jag till på. Purjolök i botten sen det frusna fiskblocket på. Salt peppar och lite ketchup över,rev lite prästost och strödde över sen béchamelsås över och in i ugnen. Det var inte igår och jag fick inte ett endaste ben. Yay

Nathalie var iväg till gymmet efter skolan så nu är hon igång igen.

Kollade på två avsnitt The Big Bang Theory haha underbart. Ska titta klart på 24 :an också. Är ju inne på Säsong 8  avs 14 väntar.

Kommentera

