Säng säng säng sova sova sova….

Nu trodde jag ju inte sängarna skulle komma en minut över tio på förmiddagen men att jag skulle få vänta till 18:20 ca var ju inte va´d jag hade hoppats på. Mamma var ju förvarnad så vi åt på varsitt håll.

Nathalie kilade till affären åt mig så jag och mamma hade lite gottigt till fikat.

Jag åt repris från igår och de andra körde potatisbullar med bacon. Slapp jag det. Men mamma och jag skulle ha ätit stekt saltsill. Men det fick vänta. Satan var sugen jag är på det.

Så sängarna kom och jag kilade upp till mamma. Det blev nästan som vanligt minus middag.
Mammas kusin ringde och bjöd in mamma, mig och syrran på middag och skratt den 12 Oktober. Längtar redan.

På nattkröken kom Lasse och hämtade mig.

Kommentera

