Ny vecka och lite smått att göra.

Jag har i alla fall fixat färdtjänst samt fixat med pengar åt mamma. Nu är det bara att komma till tandis.

Jag har rysans ont i nacke/axlar men så är jag ju inte helt van att kila runt med massa sängar heller. Jag har haft så ont så jag kan inte riktigt njuta av nya sängen. Nog för jag somnat ovaggad men vaknat när jag vänt mig för smärta från nacken. Dret.

Mötte upp med Nathalie när hon kom från plugget. Vi handlade lite kryddor och makaroner till middagen. Kilade hem och bad Lasse fixa mat. Ont ont ont. Fast jag dukade alltid nått.

Stektkorv med makaroner gick ju ner men fy vad tråkig mat.

La ut en gammal bild jag hittade i mina mappar.
The blue one

Blåklint är en vacker blomma tycker jag. Den med en vallmo samt en prästkrage är väl sommar i ett nötskal.

Började titta på Band of Brothers första delen var riktigt bra ska fortsätta kika på den Måndagar Kanal 10 kl. 22:00 får jag inte glömma. Lasse vill se hela han har sett många delar men inte alla.

Pratade med mamma som var nervös inför morgondagen såklart.

Kommentera

