Att ha tvättis …

… när man redan har ont i nacken spär på kan jag ju berätta. Med värken och annat kommer den där sketans depphulda. Försöker rycka upp mig. Ryck ryck.. Blinkar

Skit i det.

Nu har jag nedräkning för på Lördag smäller det…… Färjestad – Örebro jupp nu drar det igång igen. Som jag längtat. Det verkar vara ett riktigt gött gäng som en påse godis salt surt och sött i en skön mix. I år har vi även en mörk chokladbit i laget. Ler Han verkar grym och det ska bli spännande och se vart detta bär.

Dagen tickade iväg och jag bestämde att köra en ugnspannkaka det går fort och fort är bra när man är som jag. Bosse och Bejliz for fram som skålladeråttor och Bosse dök ner under kranen när jag spolade. Sen när de skulle in vägrade båda totalt. Bejliz gick in först efter en redig utskällning av mig. Men Bosse var enveten och morrade åt mig. Det slutade med att Lasse klev upp på bordet och helt sonika grabbade tag i odjuret. Som morrade och sprattlade men bet inte. Så in i buren. Där vände han mig ryggen när jag snackade med honom. Är han i tonåren? hahaha Skitfågel.
2013-08-17 14.57.00 
Skitfågel med lortig spegel.

Kikade lite på tv och fikade. Men det var inget jag riktigt fastnade för. 
Fasen vad gött det är med ny säng. Bara bäddmadrassen som är lite lätt och gärna vill åka lite. Man kanske kan skaffa nått halkskydd att ha under. Det ska jag kika efter.

Pratade med mamma och kröp till kojs.

Kommentera

